Thursday 1 March 2018

Third book published, both English and Dutch.

Morning all,

On this snowy morning I have come to tell you about the release of my third book. 'Hidden Love' was published on Amazon yesterday, and this morning its Dutch edition 'Verborgen Liefde' was published as well. Why not grab some hot cocoa and curl up on the couch with my third book? It is available for Kindle on Amazon and also as paperback, both in English and Dutch. I hope you enjoy reading it, but should warn you that I shed some tears while writing some of the scenes. Please let me know what you think of it.



Goeiemorgen,

Op deze sneeuwrijke dag, wilde ik jullie vertellen over de openbaarmaking van mijn derde boek. 'Hidden Love' is gisteren op Amazon gepubliceerd en vanmorgen is de Nederlandse versie 'Verborgen Liefde' ook vrijgegeven. Waarom pak je niet een lekkere kop warme chocolademelk en kruip je lekker op de bank om mijn derde boek te lezen? Het is beschikbaar voor Kindle op Amazon en ook als paperback, zowel in het Engels als in het Nederlands. Ik hoop dat jullie ervan genieten om het te lezen, maar ik moet je waarschuwen dat ik wat traantjes heb gelaten bij het schrijven van enkele van de scenes. Ik zou het leuk vinden als jullie me laten weten wat jullie van mijn boeken vinden.

Love/groetjes,

No comments:

Post a Comment