Saturday 7 April 2018

Verloren Liefde is out!

There are a few things I can inform you about today.

  1. It is the last day of 5 in which you can download 'Lost Love' for free at Amazon.
  2. The Dutch version 'Verloren Liefde' is now also available at Amazon.
So, while you have a chance, go over to Amazon and download Lost Love for free or buy Verloren Liefde if you prefer to read your books in Dutch.

Please don't forget to let me know what you think about the book and to leave a review on Amazon as well. Thank you. If you would like to be considered as early reader of any of my books, please let me know as well as I will in the near future look at setting up a list of early readers to perfect my writing further.

 
 
 
Ik heb vandaag een paar nieuwtjes voor jullie:
 

  1. Vandaag is de laatste van 5 dagen waarin je 'Lost Love'  gratis kunt downloaden bij Amazon.
  2. De Nederlandse versie 'Verloren Liefde' is nu ook bij Amazon beschikbaar.
Dus, grijp je kans en ga naar Amazon toe om Lost Love gratis te downloaden of koop Verloren Liefde als je liever je boeken in het Nederlands leest.


Vergeet alsjeblieft ook niet om me te laten weten wat je van mijn werk vindt en om een recentie bij Amazon achter te laten. Het is zeer gewaardeerd.
Als jullie graag in overweging willen worden genomen om een 'early reader' te worden ( in andere woorden om mijn boeken te lezen voordat ze gepubliceerd worden), laat mij dat dan weten. Ik ben van plan om binnenkort een lijst met namen te verzamelen om dit te bewerkstelligen en op die manier mijn werk verder te verbeteren.

Love/groetjes,

No comments:

Post a Comment