Friday 6 April 2018

'Verloren Liefde' nearing completion.

Don't forget that 'Lost Love' is available free for download at Amazon at the moment. Today is day 4 of 5 in which it is free. Following this period you will need to pay for it. So, get it while it is still free and give me your honest reviews here, via email or (especially the good reviews, lol) on Amazon as well. Good reviews on Amazon, will help me to know that I'm on the right track as well as give other readers a chance to discover my work as well.

The Dutch version will be out soon. 'Verloren Liefde' is nearing its completion and I expect to upload it to Amazon within the next few days. So, keep an eye out for that one as well if you prefer to read your books in Dutch.



Vergeet niet dat 'Lost Love' op het moment gratis te downloaden is bij Amazon. Vandaag is de vierde van vijf waarin het gratis verkrijgbaar is. Na deze tijd zul je er voor moeten betalen. Dus, download het terwijl het nog gratis is en geef me je eerlijke feedback hier, via email of (vooral in geval het een geode beoordeling is, lol) ook op Amazon. Goede beoordelingen op Amazon, zullen mij helpen om te weten dat ik op de juiste weg ben en geeft andere lezers ook de kans om mijn werk te ontdekken.

De Nederlandse versie zal in de nabije toekomst beschikbaar zijn. 'Verloren Liefde' nadert zijn voltooing en het is mijn verwachting dat ik het over de komende dagen bij Amazon zal opleveren. Dus, houdt ook een oogje in het zeil voor dit boek als je liever je boeken in het Nederlands leest.

Love/groetjes,


No comments:

Post a Comment